Alla inlägg under juni 2009

Av Ken Keidser - 15 juni 2009 14:27

stated message as follows...

Fuck yeah har prex avslutat en hel långhelg med min dotter och mormor samt modern och de 2 kära bröderna, en skön helg med familjen och många skolavslutningar. Underbart kul måste jag få säga att spendera lite av sin tid :) 


Men nu är man tillbaks i Karlstad med trisst väder, så det är väl lika bra att pinna iväg dit då, "cashen dom tas"...uppenbarligen!  


Måste fixa lite räkningar och köpa en ny tv snart också, spendera några $$ för att uppgradera sig lite :) det känns skönt att få slösa lite ibland...

2000-tals skadad som man är.   

Av Ken Keidser - 3 juni 2009 15:21

Tjing in the string!

Så nu har man överlevt helgen också

PUH!


Det var skit kul i helgen faktiskt, har haft fantastiskt kul under dom senaste dagarna som rullat. Fick hänga med kära lill tjejen i helgen, samt hennes bästa polare Tuva, vi var och badade och solade så givet är man NIGGAH nu.


Träffade även på en mkt trevlig prick vid namn Per (Tuvas fader) som jag givet klickade med direkt, underbar man med mycket visdom om hur man ställer till det för svenska staten genom att exempelvis jobba i Norge eller Thailand (ja nog blir man färgad av sitt umgänge, och med det sagt flyttar jag till Thailand!)


Ja humorn är kvar som ni ser :)


Fick även chilla med sköna folket Malin, Carro, Tristan, ehh "Generic dude 263"och hans flickvän, underbart trevligt folk!


Fick även utrett kärlekens alla missförstånd (hmm det låter ju skumt, men det är inget mot vad det kändes hah!), så nu är allt förståeligt och överenskommet. Jag hoppas ni fattar kära publikum att jag lever efter mitt hjärta och i takt med kärleken, men bara för det är det inte något som behöver vara lätt, men then again who the FUCK would like it all to be... easy?


Men ja nog om helgen och tillbaka till mitt i veckan talet...


Har gått ut Engelskan med MVG (förvånat va?)

gick ut Bio A med VG... tror jag får betyget på fredag


Snart är jag klar med försäkrings helvett också så om en vecka är man 244 K rikare

(YAY!)

så sommaren blir allt rikligt festiv ;)


Nåja efter allt slit och DRET (så sôm en säjjer i Värmlan') börjar det blåsa friska och klara vindar i horisonten, så jag får väl styra min flotte här i ödets värld, på jakt efter den dära villkorslösa kärleken jag jämt (värmländska dä mä!) trånar efter.


Problemet i sig är väl inte direkt att jag inte hittar den, det sker ju dagligen, men vad jag har märkt är att den inte funkar som dubbelhäftande tejp, utan bara på en sida och det säger sig väl självt att ensidig kärlek är ganska...

...ensidig!? 


Annars i väntan på förgäves ting finns det väl bara

EN

sak kvar att säga...

Jag älskar er kära vänner

Live high, live mighty, live rigtheously...


...Piece of a cheese!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards