Direktlänk till inlägg 13 maj 2009

First shit to ever appear in a blogg!

Av Ken Keidser - 13 maj 2009 13:43

Det är mitt första inlägg i min första blogg... EVER. Men visst är det så, jag är så sjukt jävla upptagen hela tiden så jag fattar inte att jag varken orkar eller hinner med. Just nu är det bara jobbet, skolan och dottern som gäller. Jobbet får lida för jag ska skriva en uppsats i skolan imorgon och jag har inte börjat på den, iofs är det i Engelska så det lär inte bli några problem, det sjuka är att jag måste skriva hela uppsatsen från huvet, framför läraren!!


Så inget jobb blir det idag, imorgon ska jag till Herrhagsskolan för att slösa pengar på alla barnens aktiviteter och bullar så att dom får in $$$ till sin klassrese kassa som dom senare ska ut och brumma med i stor Svea, så gissa vad som blir lidande då... Jobbet kanske, men jo då!


Har prex avslutat ett sovmaraton som jag inte ens inser vart det

kom ifrån, jag gick och la mig och sov klockan 14.00 i Tisdags och

ja jag vaknade prex upp... 24 timmar senare!


Annars efterlyses kärleken i livet (som vanligt) , man blir ju fortfarande kär en sisådär 3-4 gånger om dagen, men det är ju aldrig något långvarigt... Ja vi får väl se vad som händer, förhoppningsvis kommer det lite internationell kärlek mitt håll i slutet av Juli, då min kära Pascale kanske kommer för att stanna i 2 veckor. Sjukt kul att man är älskad av någon på planeten, lite synd bara att det ska vara 6000 km och en mindre vattenpöl (stilla havet) mellan oss...


Aja det var det första inlägget, jag ska försöka lägga in lite fler tragiska händelser i mitt liv, så att ni kära läsare får ngt att helhjärtat skratta till, för kom igen skadeglädjen är ju den enda sanna glädjen ;)

Piz'n love brovv's and doves!



 
 
Linn

Linn

13 maj 2009 14:46

I likes. Fortsätt skriva och nice att du börjat! Hoppas det går bra med kärleken jag håller alla tummar.

http://kittenfromhell.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ken Keidser - 15 juni 2009 14:27

stated message as follows...  Fuck yeah har prex avslutat en hel långhelg med min dotter och mormor samt modern och de 2 kära bröderna, en skön helg med familjen och många skolavslutningar. Underbart kul måste jag få säga att spendera lite av sin tid...

Av Ken Keidser - 3 juni 2009 15:21

Tjing in the string! Så nu har man överlevt helgen också PUH!   Det var skit kul i helgen faktiskt, har haft fantastiskt kul under dom senaste dagarna som rullat. Fick hänga med kära lill tjejen i helgen, samt hennes bästa polare Tuva, vi var och bad...

Av Ken Keidser - 29 maj 2009 13:14

YES!   Vad underbara ni är många av er, även om det lätt blir FEL ibland, men det är väl sånt som hör livet till   Mycket är avklarat, jobbet börjar rulla på, skolan... löser sig, Filippa är underbar som vanligt, Robin ska ta examen, Gubbens sista sp...

Av Ken Keidser - 28 maj 2009 13:16

Yoish!   Det är väl dags att skriva igen då, jag sitter helt uttråkad här i kära staden medans regnet anfaller rutan utanför.  Läget har helt klart blivit bättre på sista tiden (inkl. alla "olyckor"), jag menar det kan ju knappast gå ner härifrån. Me...

Av Ken Keidser - 26 maj 2009 23:08

Jävulberg säger jag bara! Har suttit nu i snart 3 konsekutiva dygn och råpluggat på biologi provet som jag ändå kände gick ganska bra idag, men jobbigt var det. Tacka vet jag dock kära fröken M, hon ställer upp när man behöver det så ett helhjärtat t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards