Direktlänk till inlägg 25 maj 2009

BAAAH'N SUCH OTHER THINGS!

Av Ken Keidser - 25 maj 2009 14:38

Usch fy och suck!


Nu är det mkt som har hänt på sista tiden, vet inte ens vad jag ska säga eller vart jag ska börja, men så brukar det väl va här i livet och på måndags "mornar".


Nåja vi kan ju börja med att jag har ingen mobil, ingen dator och halvt som halvt inget internet... Så får ni inte tag på mig, så får ni skylla er själva, nu vet ni iaf varför ;) 


Har försökt att styra saker och ting på sista tiden och lyckats helt ok, som vanligt ungefär inte bäst på mina saker, men VG iaf haha! 


Har mer eller mindre snart bestämt mig för att lägga ner allt som jag själv försöker med (tro mig det är ganska mkt...), och bara sitta ner med armarna i kors och vänta på att rätt saker trillar ner i armarna på mig... as if!


Men i vilket fall så sitter jag nu här, utan telefon, dator, skolböcker, kärlek men jag har lyckats få mig ett ganska fint skrapsår och en snygg blåklocka på ögat, gratis är gott eller vad säger man...?


Skulle vara trevligt med någon som bara kunde flyga iväg med en ett tag, ta mig under beskydd och tycka om mig också någon gång, fast sen å andra sidan... tänk om jag redan har hittat henne?


Piz Gangstah'z! 





 
 
Bettan

Bettan

25 maj 2009 17:41

Halloj kenny boy... Välkommen till denna förbannade blogg värld!!!!
Hoppas livet leker & att hövvet ä upp & föttera neråt... puss på dig

http://bettanprytz.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ken Keidser - 15 juni 2009 14:27

stated message as follows...  Fuck yeah har prex avslutat en hel långhelg med min dotter och mormor samt modern och de 2 kära bröderna, en skön helg med familjen och många skolavslutningar. Underbart kul måste jag få säga att spendera lite av sin tid...

Av Ken Keidser - 3 juni 2009 15:21

Tjing in the string! Så nu har man överlevt helgen också PUH!   Det var skit kul i helgen faktiskt, har haft fantastiskt kul under dom senaste dagarna som rullat. Fick hänga med kära lill tjejen i helgen, samt hennes bästa polare Tuva, vi var och bad...

Av Ken Keidser - 29 maj 2009 13:14

YES!   Vad underbara ni är många av er, även om det lätt blir FEL ibland, men det är väl sånt som hör livet till   Mycket är avklarat, jobbet börjar rulla på, skolan... löser sig, Filippa är underbar som vanligt, Robin ska ta examen, Gubbens sista sp...

Av Ken Keidser - 28 maj 2009 13:16

Yoish!   Det är väl dags att skriva igen då, jag sitter helt uttråkad här i kära staden medans regnet anfaller rutan utanför.  Läget har helt klart blivit bättre på sista tiden (inkl. alla "olyckor"), jag menar det kan ju knappast gå ner härifrån. Me...

Av Ken Keidser - 26 maj 2009 23:08

Jävulberg säger jag bara! Har suttit nu i snart 3 konsekutiva dygn och råpluggat på biologi provet som jag ändå kände gick ganska bra idag, men jobbigt var det. Tacka vet jag dock kära fröken M, hon ställer upp när man behöver det så ett helhjärtat t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards